Promocje
PIELĘGNIARKA koszulka z nadrukiem eskulap
PIELĘGNIARKA koszulka z nadrukiem eskulap
22,99 zł 20,99 zł
LEKARZ eskulap damska koszulka z nadrukiem
LEKARZ eskulap damska koszulka z nadrukiem
22,99 zł 20,99 zł
Koszulka polo odblaski PROMOCJA (L, XXL)
Koszulka polo odblaski PROMOCJA (L, XXL)
86,99 zł 59,00 zł
Odblaskowa naszywka na szelki dla psa Julius K9 mini 11 x 3
Odblaskowa naszywka na szelki dla psa Julius K9 mini 11 x 3
15,99 zł 14,50 zł
szt.
Odblaskowa naszywka na szelki dla psa Julius K9 16 x 5
Odblaskowa naszywka na szelki dla psa Julius K9 16 x 5
15,99 zł 14,50 zł
Newsletter

Zapisz się i skorzystaj – okazje czekają. Zero zbędnego spamu.

Zwroty i reklamacje

Bezproblemowe zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty jak najlepiej spełniły Państwa oczekiwania – na każdym kroku przyświeca nam pełna satysfakcja odbiorców.

30 dni na zwrot

Czasami jednak zdarza się, że przedmiot kupiony drogą wysyłkową odbiega od oczekiwań Klienta. Jeśli tak się stało w Państwa przypadku – prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji w ciągu 30 dni od doręczenia paczki. Następnie prosimy o odesłanie towaru przed upływem 14 dni od odstąpienia od umowy, a przekażemy zwrot pieniędzy za zwrócone przedmioty.

Adres korespondencyjny

Auto-Motor s.c.
Rewolucji 1905 roku 2
90-273 Łódź

Uprzejmie prosimy o załączenie do zwrotu wypełnionego formularza zwrotu/wymiany.

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Zakup na FV z NIP

Prawo do zwrotu przysługuje jedynie zakupom konsumenckim, co oznacza, że jeśli podali Państwo numer NIP do faktury, prawo do zwrotu nie przysługuje.

Ile zwracamy

Otrzymają Państwo zwrot środków za:

  • zwracane produkty, o ile nie noszą śladów użytkowania,
  • koszty wysyłki do wysokości najtańszej dostępnej formy dostawy (najczęściej 7,90 zł).

Nie otrzymają Państwo zwrotu za:

  • odesłanie produktów do nas – zwroty Konsument wysyła na własny koszt i własną odpowiedzialność,
  • koszty płatności poniesione przy zakupie (opłaty za płatność przy odbiorze),
  • koszty wysyłki, jeśli zwracana jest tylko część zakupionych produktów,
  • produkty wykonane na indywidualne zamówienie (nadruki indywidualne, np. z logo lub numerem telefonu klienta).

Państwa zadowolenie jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości – jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Składanie reklamacji

UWAGA: Zachęcamy do kontaktu z nami przed podejmowaniem działań reklamacyjnych – we większości przypadków nie będzie konieczności odsyłania reklamowanego produktu.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres korespondencyjny podany powyżej.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl