Zwroty i reklamacje

Bezproblemowe zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty jak najlepiej spełniły Państwa oczekiwania – na każdym kroku przyświeca nam pełna satysfakcja odbiorców.

30 dni na zwrot

Czasami jednak zdarza się, że przedmiot kupiony drogą wysyłkową odbiega od oczekiwań Klienta. Jeśli tak się stało w Państwa przypadku – prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji w ciągu 30 dni od doręczenia paczki. Następnie prosimy o odesłanie towaru przed upływem 14 dni od odstąpienia od umowy, a przekażemy zwrot pieniędzy za zwrócone przedmioty.

Adres korespondencyjny

Auto-Motor s.c.
Rewolucji 1905 roku 2
90-273 Łódź

Uprzejmie prosimy o załączenie do zwrotu wypełnionego formularza zwrotu/wymiany.

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Zakup na FV z NIP

Prawo do zwrotu przysługuje jedynie zakupom konsumenckim, co oznacza, że jeśli podali Państwo numer NIP do faktury, prawo do zwrotu nie przysługuje.

Ile zwracamy

Otrzymają Państwo zwrot środków za:

  • zwracane produkty, o ile nie noszą śladów użytkowania,
  • koszty wysyłki do wysokości najtańszej dostępnej formy dostawy (najczęściej 7,90 zł).

Nie otrzymają Państwo zwrotu za:

  • odesłanie produktów do nas – zwroty Konsument wysyła na własny koszt i własną odpowiedzialność,
  • koszty płatności poniesione przy zakupie (opłaty za płatność przy odbiorze),
  • koszty wysyłki, jeśli zwracana jest tylko część zakupionych produktów,
  • produkty wykonane na indywidualne zamówienie (nadruki indywidualne, np. z logo lub numerem telefonu klienta).

Państwa zadowolenie jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości – jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Składanie reklamacji

UWAGA: Zachęcamy do kontaktu z nami przed podejmowaniem działań reklamacyjnych – we większości przypadków nie będzie konieczności odsyłania reklamowanego produktu.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres korespondencyjny podany powyżej.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl